vad skulle du tro om mig nu?

Fick halvt sovmorgon idag, vi började 9 :) så ja sov då enda till 8 idag och de va
grymt skönt!
Då for vi på gamplatsen och lekte litegrann,
jag isabell lisa och jessica skulle bygga en liten typ miniatyr av gamplatsen, eller så
att dom andra skulle se att de var det.
De gick fan bra, ibland så är man faktiskt rätt kreativ haha!
Sen så gick vi och åt wook som va jättegott, och ba satt och prata oså.
Sist så gick vi någon tipsrunda som inte gick allt för bra, men om ja ska va ärlig
så bry ja mig inte så mycke. De va ju bara för skojsskull :p
Ja sen vare till och fara på skolan och ha svenska och sedan ta spruta..
Jag är fan stolt över mig skälv!
och tack lisa för att du höll min hand ;) haha

ikväll så blire då till att fara till lycksträske och skrämma nå 7er som är där
och ska övernatta, helvete så roligt!
Vi ska skrämma skiten ur dom;) hahaha
jaja hare, puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha jag måste ta sprutan en annan dag :(

2009-09-08 @ 18:08:01
Postat av: Anonym

va duktig du ha varit med sprutan josefine :)

2009-09-08 @ 21:03:41
URL: http://annabertilsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag mår ganska bra. Har lite ont i skallen men annars så lever jag. händer hos dig?

2009-09-09 @ 11:18:59
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0