ja lär ju dö

ställde klockan på halv 11 imorse, men ja va så satans trött så ja låg
till halv 12-12 nån gång. Fast ja kunde inte somna om för elin och mina småkusiner
var här och elin sa åt dom hela tiden att typ springa in och väcka mig, sen
skrek dom å hadd se så ja kunde inte direkt sova, menmen..
Ja hoppa då in i duschen direkt och stod där ett bra tag ;P
Sen åt ja och nu sitt ja ba här och vänta på att jennifer ska få tag i sin
mamma så vi kan fara!
Hade egentligen tänkt mig på stan idag men ja tro ja ta det imorrn istället,
ha nämligen tänkt köpa en parfym, men vi ser ju:)
Ikväll ska vi då iallafall dra ihop en massa och se en skräckis, fyfan så kul!
Vi ska nog se den hos julia, och filmen vi ska se sägs va jävligt hemskt
så vi få ju hoppas på de, ;)


ja e snyggingen


Kommentarer
Postat av: emmaaaa

jaaa visst va filmen hemsk?;)

2009-10-29 @ 15:20:08
Postat av: isabell

nu har jag komenterat, hahahah :)

plus att du är se bra ut sötis!!

2009-11-06 @ 11:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0