torsdag

De bli då ba kallare och kallare, höll allvarligt på dö när jag skulle gå hem idag.
Tur jag inte har så långt iallafall, men ändå! De blåser som satan!
Sen ha de ju snöa inatt också, å de tyck ja är bra. De är inte lika mörkt sen
så kan man ju inte ha en jul utan snö;)
Nu sitt ja då och fika och ska skriva ut mina apu uppgifter,
och sen tro ja jag ska lägga mig ner och läsa ur boken vi fått på svenskan,
som faktiskt är bra!

Ikväll skulle typ jag Jennifer och anna hitta på något, bli säkert
najs som vanligt!
Och jag måste säga, du var stark som gjorde de där. För du förtjänar
någon som bryr sig om dig osv osv, det är du verkligen!


gambild från -08, helvete så man sett ut;P

Kommentarer
Postat av: jffff

då va du mörkhårig ;p

2009-11-06 @ 16:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0