you were acting so in love, whit your hand upon her heart

Måste skynda mig och skriva för jag har egentligen inte ens tid att sitta här.
Elin fyll år, ha en massa läxa som måste göras, sen har jag dans ikväll,
måste på ica, städa rummet och på de få en lång natts sömn.
Få ju se hur det går med den saken..
Musikalen rullar på och imorrn är väl första gången vi går igenom de me
drama och så, och dessutom på mb! Det känns bra :)
Sen så har jag jätte ont i halsen känner jag och ja bara vägra bli sjuk nu.
Ska äta halstabletter i sinne ;)
Nemen nu måste ja gå ner och äta me familjen, mormor och morfar osv.
Men ha en bra kväll, puss'


en mycket mycket vacker bild från förra vintern


Kommentarer
Postat av: Anonym

hörredu jossan, ja ha stenkoll på norges nationaldag. de äe den syttene maj och he vet ju alla ;p

2009-05-10 @ 13:16:00
URL: http://frankklin.blogg.se/
Postat av: Anonym

hehe fin bild :D

2009-05-11 @ 22:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0