why do i keep comming back

Stannade i lse igår ändå. Kändes ganska skönt, för alla mina
vänner skulle ut oså så då ville jag ju vara med! :)
Sen hade jag så flyt igår så det finns inte.
För det första så fick jag ens va hemma, alltså ja slapp fara till
slipen.
Sen så va endel så jävla schyssta och rädda min kväll, tack än en
gång!
Men sen så skare ju alltid va så att människor ska öppna käften när
dom inte ens vet nått.
Och det är så jävla onödigt, för jag menar, det man inte har en aning om
kan man väl lika gärna hålla käften om. Det kan ju förstöra så mke.
Men jag hade iallafall en bra valborg, tack allihopen.
Nu taggar vi lördag natt :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

lördag natt?

2009-05-01 @ 15:46:59
Postat av: Anonym

lördag natt?

2009-05-01 @ 19:19:26
Postat av: EMPAN

faaan va ja tagga ikväll/natt ;)

nu jävlart

2009-05-02 @ 19:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0