thought you liked the way regrets taste


vi bjuu

Idag körde vi sista genrepet. Eller vi kommer väl förmodligen köra igenom kanske
lite imorrn om vi hinner, men sista riktiga genrepet kan man ju säga.
Har då inte hunnit bli nervös än och jag tycker det är hur roligt som helst, alla är så
duktiga :)
Och jag kan ju lova att jag och Lisa hare mys i kistan, haha. Som vi skratta, och dansa, och
ja.. Va gör vi inte? ;)
Ikväll ska jag nog kolla igenom matten och så sen ska ja ba ligga och slappa framför ugly betty
och desperate housewives för ja sov inte så bra inatt.
Och om jag hinner så ska ja baka antingen kladdkaka eller chokladbollar, men alltid
när jag tänker så så hinn jag alltid med de på nå vis, haha undra varför ;)
Men ha en bra kväll och fär och kik på musikalen ;)

Tider:
Onsdag kl 13:00

onsdag kl 19:00
Torsdag kl 09:00
Torsdag kl 13:00
Torsdag kl 19:00
Fredag kl 09:00
Om jag inte ha helt fel och dom svarta är jag med på ;p

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe, de va kul å kik på båda uppsättningarna ;p

2009-05-14 @ 22:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0