it's an uphill climb and you'r feeling sorry

Shulululu
Ha egentligen inge viktigt att skriva men ja har inge bättre för mig.
Dagen har iallafall varit långt ifrån min och nästan allt har gått åt h-vete.
Det enda positiva var väl att jag fick mig en liten sovmorgon sen så paellan
vi gjorde på spanskan, som faktiskt var god!
Att det är fredag imorrn är ju inte annat än skönt och i helgen så ska jag se
till att fixa mitt hår som ser rent förjävligt ut. Blir väl mer ljusa slingor och
mörk färg på min älskade lilla gula fläck, hahah!
Sen ska man ju fär och kik i emelies nya lägenhet. Vi sku typ ba chilla där
oså , jag emma och emelie :)
Jag kan ju lova att jag är gode avundsjuk på henne. Skulle dö för en egen lägenhet just
nu. Men det är ju iallafall jätteroligt att hon kan börja va mer i stan oså.
Haha ja bju på en gamjävelbild, stiligtstiligt!


was it right that turned wrong or wrong that
ended up wrong once again?

Kommentarer
Postat av: emma bert

sötaste är ni:)

2009-05-28 @ 17:30:18
Postat av: emelie

fin bild, haha

2009-05-31 @ 10:47:40
Postat av: Anonym

en riktig vacker bild

2009-05-31 @ 23:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0