i will lay down my life if that's what you need


jag har kommit på att jag tycker de är sjukt kul att sjunga ;p
som man kanske ser på bilden ,hahahaha.


Den här helgen har varit ganska lugn och har mest bara softat. Som tur är
så har min förkylning börjat släppa men är fortfarande ganska täppt i näsan.
Men ingen feber har jag då och de känns bra med tanke på musikalen och allt.
Igår va vi och grilla och de va faktiskt kul. Har inte skrattat så mycket på länge,
speciellt i slutet :p Haha vi prata gamla minnen osv.
Idag har jag då bara slappat. Eller okej jag storstäda faktiskt mitt rum för en gångs
skull, så jävla skönt. Nu lova ja att de inte finns en enda liten damtuss ;)
Kvällen ser också lugn ut. Va nyss och köte en fridatidning och ska nog bara tjocka
mig + att jag ska nog försöka se filmen som går kl9.
Annars ha jag inte så mycket mer att säga förutom att musikalen är i veckan
och om jag känner mig själv så kommer jag nog vara gode nervös tisdagkväll.
Fast som tur är så ha jag dansa ett antal år så helt ovan är jag ju inte, men ändå..:p
Jaja de kommer säkert gå bra och måste bara säga att dramagrupperna gör det
jättebra. Skitkul att se, speciellt dom som ge järnet ;) Nemen de kommer säkert bli en 
rolig vecka. Jag ångrar då verkligen inte att ja va me.
Nu ska sluta babbla och gå ner och fika men ha en bra kväll alla
puss

Kommentarer
Postat av: empan

int konstigt, du är sjukt bra på sjunga min vän:D

2009-05-11 @ 16:41:29
Postat av: Anonym

Men bra jossan !!!

du har städat rummmet

2009-05-11 @ 22:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0