i can't blame the stars shining in your eyes

Måste bara börja med att säga att jag inte orkar sitta och skriva nå mycke
så de få bli korftattat.
Är ovanligt död nu för tiden, somna typ jämt efter maten! haha.
Men det kan ju bero på att jag inte sovit så bra på sistonde, eller ibland ha
ja inte fått ;) haha.
Jamen vi ha då gjort bort tre prov på två dagar och det känns ju skönt.
Nu äre ba bilduppgifterna och so projektet som ska svslutas. Annars äre ganska lugnt!
Ikväll ska jag göra bildanalysen och lite småsaker sen så ska jag kolla på
examenskläder och sånt. Sen kollar jag på kameror också. Har tänkt mig nått sånt här
och ni får ju gärna kommentera vilken ni tyck va najsigast!


                                        
                  
svart?                                                          rosa?

Sen kolla ja ju på examenskläder. Har tänkt mig något sånt här

men jag vet inte? Kommentera!!

Kommentarer
Postat av: Emelie

klänningen var jättefin!!

2009-05-19 @ 19:29:20
Postat av: Anonym

det lilla man se av klänningen ser den snygg ut! och jag tyck nästan att den rosa kameran va cooolare ; ).

hehe

2009-05-20 @ 22:52:02
Postat av: Anonym

ja tyck klänningen va skitsnygg =)

2009-05-21 @ 01:59:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0