håll mig hårt eller släpp mig helt

Sandra sov hos mig inatt, så ja ha varit me henne idag :)
Förutom att hon prata litegrann i sömn så sov ja faktiskt jävligt gott, trodde inte ja skulle göra
det pga övernattningen.

Men vi klev upp och fika och sen gjorde vi inte så mycket mer förutom att slöa.
Ikväll vare mysak som gällde. Det var ganska drygt men som vanligt roligast
just innan det stängde :)
Fast det var ju en nackdel då, ja fick ba helt plötsligt nackspärra. De va jätte obehagligt
för jag har aldrig haft det förut och det typ knäckte till sen kunde jag inte röra
nacken ..
Men det håller på bli bättre nu för ja ha tagit två alvedon oså.
Men jag är svinrädd att jag vakna upp imorrn av att jag ha lika ont.
&en annan sak..
Ikväll fick jag se en sida av en person som jag verkligen inte ville se. Att  man kan ha
så fel om en människa man känt så länge? Ja urs..
Men du är gammal nog för att göra dina egna val så , vad kan jag göra.
Men det är så jävla synd, för jag kommer sakna dig..
Aja, ni få ha en fortsatt bra helg allihopa
puss ♥


Where do you go when your lonely?
 - I'll follow you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0