you spin' my head right round

Läste just en blogg , fyfan va hemskt det var! Hon berättade om hennes
kompis som just hade tagit livet av sig. Och hon var bara femton år!
Vill inte ens tänka tanken på hur jävla hemskt det skulle va om det var
någon av mina kompisar.
Tycker verkligen synd om henne, alltså hon som skrev. Sen alla hennes
närmsta..
Idag va jag iaf på stan idag med mamma och elin, än fast man inte var så välkommen
att följa med eller vad man ska säga..
Fick halta mig omkring där och på öhmans hitta jag faktiskt
en tröja som ja fick av mamma :)
Sen va vi på dollar ett tag, köpte tuggummin och en massa småsaker
och sen for vi hem och åt.
Ikväll blire nog en lugn kväll, kan ju somsagt typ inte gå efter madrassåkningen
igår. Ajaj säg jag bara.
Nemen det bli säkert bättre om ett tag tror jag men just nu gör det så helvetets
ont :(
hoppas iallafall att alla har en fortsatt bra helg :)
pusss


jag älskar hon till höger grymt mycke!
<3


Kommentarer
Postat av: Emelie

jag älskar dig med grymt mycket!

<3

2009-03-22 @ 13:16:17
Postat av: Emelie

jag älskar dig med grymt mycket!

<3

2009-03-22 @ 13:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0