tell me something i need to hear

Ikväll ha jag vart och dansat.
Det var som vanligt kul, vi gick inte igenom nått nytt men vi nötte in
dom två första blocken. Det går då bättre och bättre och det är kul! :)
Annars är väl allt som vanligt.
Har gjort bort all läxa så jag har absolut inget att göra och är så jävla
 döless på all musik i hela världen!  Seriööööööst..
Om ni känn att ni ha bra musik så äre ba å skick, ja ta emot allt! :p haha.
Men jag tagga helgen iallafall.
Utgång med brudarna och baara chill! Madre och padre och min så
kallade syster fär ju så ja äe ensam hemma också! fast jag vet inte hur
länge ;p
Nemen det äe ju ba ni hör av er i helgen om ni int ha bättre för er,
dvs om ni int ska till malå som typ alla ska ;p
Haha nu ska ja iallafall gå ner och fika men ha en bra kväll.
adioos, besas



This is the time
To be more than a name
Or a face in the crowd
I know this is the time
This is the time of my life
Time of my life


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag kan komma om du vill.

//Kurt T.

2009-03-26 @ 21:37:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0