sometimes it feels like we ran out of luck

Finns inge bättre än att veta att den här dagen snart är slut :) För det är
förbanne me den drygaste dagen på hela veckan!
Men jag gjorde iallafall bort min redovisning om Karin boye idag, grymt skönt.
Dock så gick det ju inte toppen, men jag klara mig utan att bli en
tomat tror jag :)
Sen hade vi första gången på bilden idag.
Det var drygt, svårt och jag hade grymt ont i huve. Vi skulle rita något
så man inte skulle se vad det var (: Och sen beskriva det med hjälp
av färger som innebar vissa känslor. Det var iallafall inte lätt!
Skulle lätt ha hk restav av terminen, fatta så soft.
Bara tanken på konsthistoria och dedär få mig att spy!
Jaja får väl kämpa mig igenom dom här veckorna och om jag har tur
så får jag väl ett g.
Men ikväll ska jag då göra bort lite läxa, för jag har då inge bättre för mig.
 Då kan jag softa resten av veckan, :D
Och jag kolla på en hel del sommarbilder nyss, helvete så ja längta till
sommarn!!!
Det ska bli den bästa!


i would give it all just for the feeling when your
around.


Kommentarer
Postat av: E

det ska bli den bästa sommarn!

2009-03-28 @ 09:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0