never mind

Vakna just och ja kan ju lova att jag är gode trött !
Och jag må inte speciellt bra heller, varför vet jag inte  :)
Men det var ju iallafall övernattning igår på mysak och de
 va naajs. De va dock inte så mycke folk men de gick ändå.
Det började med att vi sjöng lite singstar och sedan skulle vi se
hide and seek.
Skulle kanske ha vart mer rädd om man inte hade sett den typ
100 gånger innan, haha :)
Sen efter filmen cheella vi ba och därvid ett eller typ två börja vi
så en till skräckis, den hette mirrors. Fyfan va äcklig den va , men
ja va så trött så ja vart inte lika rädd som ja bruka ! ;>
Jaa, men annars så ha ja inte så mycke att berätta om det,
eller jo, haha man fick ju skratta lite också.
Först åt mig, HAHAHHAH "festfrillan",  ibland är man ju så jävla duum!
 Hahahha & det är nog bara två personer som fattar. Sen frida, hahaha ;> "undra om ja ska .."
hahahhahahahhah! ;) jadu. Fult vare iallafall!


 Ikväll blire då dans! Känns lite jobbigt nu men hon kommer ju säkert
gå igenom nå nytt och de vill man ju inte missa :)
Sen är det ju bara en timme också, så så jobbigt äre ju inte.
Och i övrigt så har jag ångest över att lovet snart är slut, vilket betyder skola.
Det är man ju däremot inte så taggad föör.
Aja, nu ska ja gå ner och äta. Antingen nudlar eller pizza, ha inte bestämt mig ;)
hare bra alla.
puss♥








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0