feel the beat

Ännu en tråksöndag.
Vaknade ovanligt tidigt idag, 10! och det är inte likt mig! :O
Men då låg jag kvar i sängen till 12 ungefär, hahha :)
Men jag har då hunnit med att plugga litegrann, på son och svenskan.
Det går så mycket lättare hemma. Och dessutom gör jag det hellre
idag än ikväll.
Igår så va jag då med anna, och ja for till henne. Då satt vi och chilla
med Amanda, Emma och Isabell ett tag men dom for ut.
Och då for jag och anna också ut efter ett tag.
Vi for och träffa Jonas och dom som va vi lassa.
Där grilla vi chips och chilla och sen vart det så jävla kallt så
vi for hem till mig och drack varmchoklad ;) gött.
Sen skulle vi ut och åk bil men ja orke int så ja gick och
la mig ! :) Typ som en vanlig helg bruka se ut.
Men nu tyck ja vi ska planera in nått snart brudar ;) va ju ett tag sen!
Sen ska alla va me!


sometimes you wonder what's the point
of it all
Should you stand up straight or should you fall?


Kommentarer
Postat av: Julia

jaa de va ju länge sen sist ;)

2009-03-22 @ 18:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0