it's a sad sad situation

Vad kan man säga?
helgen vart så där, och ja tro bestämt att det är slut med sånt där svineri, haha!
Men brudarna är ju iallafall bäst av allt och tack gode gud att vissa
va där, annars vette tusan hur det där hade gått, haha ..
&en annan sak jag lärt mig.. är att ångesten måste vara den värsta
känslan av alla! :s
Men annars är väl de mesta som de brukar, förutom att jag vaknade upp
grinandes och alldelens kallsvettig imorse.Och det var på grund av en dröm.
Kan ju ha berott på att jag och tina pratade om drömmar igår och hur läskigt det
är att drömma om folk som är döda.. 
Sen hade jag ingen lust att fara till skolan så jag sov ut istället som jag känner
att jag behövde.
Och aptiten är fortfarande inte på topp, ha ätit en macka idag och det känns som
om jag ska spy. Men det blir väl förmodligen bättre om ett tag hoppas jag.
Ikväll blire att va hemma och plugga oså, på non för det mesta, ha ju prov på fredag så.
Imorrn ska ja då iallafall på skolan, världens bästa anna blir ju 16!Alla måste komma ihåg att
gratta hon :) Nu ska jag då lägg mig å se en film men ja skriv förmodligen imorrn!
puss

 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0