holding onto things that vanished into the air

Sitter här och försöker koncentrera mig på ett jävla test
jag gör, som tar evigheter. Men tankarna försvinn åt andra
håll och jag kan verkligen inte koncentrera mig, förstå inte ens
varför jag börja med det över huvud taget..
Ikväll blev det mysak, och vi hade möte där vi bestämde
om hur vi ska göra om lillrumme. 
Vi ska iallafall ha 3 mörkare färger och sen 1 ljus, hoppas
de bli najs.
Annars så är veckan ovanligt dryg, fast imorron äre ju friluftsdag
i backeen iallafall. Men man bruka bli så helvetes less efter ett tag, men aja
vi få göra det bästa av det hela :)
Haha på bilden är Gunder typ påväg mot oss och säga åt 
oss att ta på oss hjälmarna. Som vi aldrig gör, eller ha gjort under
alla dessa år ;) Men det är alltid lika kul! Ändå synd att det
är sista året..



Holding onto things that vanished
Into the air
Left me in pieces
But now I'm rising from the ashes
Finding my wings
And all that I needed
Was there all along
Within my reach
As close as the beat of my heart 

En ny favorit, vill jag lova! ;)




 

Kommentarer
Postat av: empan

du ha ju int sagt nåt att du hade en blogg!

din blogg va ju också fin snyggo :)

2009-03-19 @ 14:43:38
Postat av: fridahå

snygg blogg jossi :)

2009-03-19 @ 20:24:54
URL: http://hanssonfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0