hold on and hold on tight

Idag blev världens finaste 16 år,  grattis på henne <3
då betyder det att det alltså är 10år sen jag träffade henne
för allra första gången :)
Det var i förskolan, första dagen, japp de minns jag alltid (;
Idag för iallafall jag Jennifer och Julia och  firade henne.
Av mig fick hon iallafall knästumpor eller vad det heter, sen åt vi
tårta och skratta osv. Hoppas du har världens bästa dag! :)
Ikväll skulle vi nog se melodifestivalen, och det blir alltså första
gången för mig, i år alltså :) Jaja men det blir väl säkert najs.
Imorrn blire då bio för våran del, vi ska se i taket lyser stjärnorna, som
ska vara jättebra har jag hört?
Hoppas bara det stämmer också :)
Ne nu ska jag gå ner och äta, oxfilé och potatisgratäng, muumss!
Hoppas alla har en bra helg!
puss ♥






Kommentarer
Postat av: j

ja gilla din header ;)

2009-03-15 @ 14:25:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0