and i dont know what you want me to say

and i dont know what you want me to do
and i dont care about anything
but lovin' you always

typ världens bästa låt , jag lova!

Nu är dom 2 drygaste dagarna på hela veckan bortgjorda och det känns gryymt.
Fast jag måste då plugga ikväll , har bestämt att börja 7 .. ;p
Då ska jag göra matte, svenska, spanska .
Inte kul, men det måste göras..
Annars så rulla allt på, eller haha inte allt. Verkligen inte, men det mesta kanske.
Fick mvg på båda svenska nationella proven och det gjorde verkligen min dag :)
Är grymt less på många personer och vill ba fääär, men de blir väl bättre anta ja.
Nu ska ja gå och börja plugga, men hare bäst.
puss♥



You saw something you thought might be heaven
for once you saw the light
But then you realised it's just another dream
in a long and cold night
tack för orden, nu vet jag vart du står iallafall







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0