there's a story in her eyes, lullabies & goodbyes

Sitter här och det är exakt 20 min tills jag fyller år från och med nu. Om ja
ska va riktigt ärlig känns det inte alls, ja mena, de enda man tänk på är ju skol-
avslutningen!
Kommer nog inte ha så mycket tid att skriva imorrn så ja anta att ja ta d nu ist.
Ja kommer iallafall sakna alla så otroligt mycket, för vi är ju ändå som en stor
fet familj tillsammans allihopa (:
Endel ha man gått med sen man va 4, och endel sen man va 13, men alla ha ändå
sin lilla del och man känner alla på olika vis.
Vissa gillar man mindre, vissa älskar man och vissa tycker man att man bara tjafsa
med men hur som helst försvinner allt detta nu imorrn, och visst man kan tycka att
man kommer träffa många nu under sommarn, men de kommer bli långt ifrån samma
sak ändå. Vi kommer aldrig att va tillsammans allihopa och bara vara 9a&b igen..
Men det jag kommer sakna mest det är att alla känner alla och att vi hade så roligt
så många gånger :)
Visst ha det väl vare tjafs, men det är väl sånt man får räkna med, och vi ha ju kunna lösa
det mesta. Nog för att de faktiskt vare mest tjafs med a haha, nemen vi ha ju som ändå
isåfall blivit inblandade efter som vi är så nära nu efter alla år.
Jag har iallafall aldrig haft så kul med nåra som jag haft med er och jag ville bara tacka så
hemskt mycket för alla år. Även fast jag inte tänkt på det så mycket så har allehopen betytt på
något vis. Hela gänget tillsammans ha som alltid hålle ihop och de kommer kännas så jävla
konstigt att det inte är så nå mer. Hoppas iallafall vi får en riktigt bra dag imorrn och att alla
får en skitbra sommar.
Jaja, nu ska ja sluta babbla.
Men ni är iallafall bäst hela högen ska ni veta.
puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jo men man kommer ju gå i samma klass som vissa tjejer nästa år också, men de blir ändå inte samma sak för då är man på ett nytt ställe med nytt folk.

synd att man inte kan samma klass hela tiden ;)



men ja kom å sakna hela 9an ja me!

2009-06-13 @ 15:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0