i forgot to say out loud how beautiful you are to me

hejj blåggän ;)
Sandra for just och nu känn ja för å förmedla lite positiva och negativa tankar me
er, mina kääära läsare ;) (om ja ens ha nåra) haha.
Nemen kvällen ha varit rätt lugn och vi har mest bara chillat. Eller det började egenligen
idag på g-platsen där vi hade dans uppvisning, och om ja ska va ärlig gick de åt helvete
och ja höll på skratta ihjäl mig. Men jaja, that's life :p
Sen for emelie med sina föräldrar och jag och sandra for till mig och fika.
Sen så låg vi som vanligt i min säng och gjorde ingenting alls tills ja tog fram locktången
och lockade sandras hår som tog typ 654351timmar. Men fint vart det, :)
Vi for då sen på suntan och sola lite och sen hem och chilla då sandra kom på att hon
va sugen på godis så då dro vi på shell och köpte lite. & popcorn :D
Jaa sen hare väl inte hänt så mycke förutom att ja höll på dö åt sandras fina konversation
me kassörskan. HAHAHA, jaa, de va kul, tycke ja iaf ;p
Nu fundera ja faktiskt på att sova, är så förbannat trött & de är ju fan de skönaste som finns!
Ett big - är att jävla pollen fitta är som en finne i röven och ja tro fan ja snart ja skär av me
näsan så de sluta klia nångång. Och ur ögona rinn de ba, seriöst så jävla störande :p
Men mamma köpte visst nå ybertabletter i umeå som visst ska va jättebra så då få ja hoppas på
de :)
jaaa men nu ska ja ta å lägg me så ja kan kliva upp nångång imorrn och ta me på stan.
Sleep tight
peeeace ;)


fuck u


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0