everything was made to be broken

Ja.. va ska man säga. Har lov i ungefär..8-9 timmar till sen börjar jag
jobba. Känns både bra och dåligt, ja vill göra bort det men ändå skulle de va guds skönt
me lov, Men jaja.
Skolavslutningen vart aasnajs.
Vi kom dit i kongresshallen vid 10 ungefär sen så skulle ju alla sjunga åde + att vi
gav Gunder en t-shirt med en dikt samt allas (eller nästan allas:p) autografer.
I slutet så skulle dom ta upp alla som fick spela in sin låt, och de var bla jag och emelie.
Sen var det lisa anna och isabell, Petter, Cissi och Amelia.
Ja men då för å öka spänningen så väntade dom med att säga vem som hade vunnit
och ja kan ju meddela att ja va nervös som satan.
Ja men tillslut när vi hade fått presentkort på frasses och nå annat så sa dom de ju,
och de va ju sååklart ja å emelie.
Visst det var roligt, men jag höll på dööööö. Sen skulle dom ju självklart spela upp den där
inför alla och såklart hördes bara jag!!! Haha, sen ska den ju tydligen spelas på radio också.
Efter det for vi å fika på skolan alla 9or, då ja blev sjungen för och vi prata å fika osv.
Sen skulle vi få betyg och Gunder skulle prata lite.. fyfan då kom tårarna, och inte bara för
mig. Man insåg att man skulle sakna alla så mycket och så vidare. Men det gick bättre sen..
Ja men på kvällen va vi ju då hos henke och de var skitkul. Vi dansa, sjöng och hade allmänt
trevligt.
Ja men sen där vid 10 så gick vi ner på stan och såg heat.
Fick då en massamassa kramar och en massa grattis, och ja vill bara tacka alla som
gjorde dagen+kvällen så bra!


Kommentarer
Postat av: Anonym

eran låt va ju hur bra som helst! ;D

2009-06-15 @ 18:32:30
URL: http://frankklin.blogg.se/
Postat av: Anonym

ni var suverän på sjunga :D

2009-06-16 @ 16:16:09
Postat av: EMPAN

eran låt var ju riktigt bra!!

och ni som sjöng den gjorde den bättre ju

2009-07-06 @ 10:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0