when you try your best but you never succeed

Åt just och nu håller jag på att slinga håret. Alltså ljusa slingor :) Ja köpte
nån såndär med både färg och slingor så jag får väl se hur det blir. De va dock inte nå mycke
slingmedel, täckte knappt mitt lilla hår. Tycker synd om dom me tjockare hår som köper den.. hah.
Nemen få väl ba hoppas att de bli som ja vill!
Dagen började grå och mulen men sen där vid tre vände allt typ och nu äre
blåhimmel och sol, snacka om skönt! Hoppas att vi få behållare.
Mamma och pappa är på nån dans nånstans så jag är ensam hemma till imorrn.
blir nog ganska lugnt men ja vill nästan ha nån som sov hos me inatt för de kan
va lite läskigt tyck ja ;p haha.
Nu ha ja precis tio minuter kvar sen ska ja skölja ur de, sminka mig och fortsätta vänta på julia(speedy)
HAHA! nemen hare bääzzt ,
pusspuss


sol sol sol sol sol sol sol sol sol sol sol sol sol &bad<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0