we hate what you do we hate your whole crew

Hällnäs var då iallafall rätt så najs. Har inte varit där på ett tag så det var ju
kul att träffa mormor och mormor bland annat, haha :)
Det var fint väder och vi tog det mest lugnt, fast ja satt dock rätt mycket inne i
husvagnen pga alla bräms! uuuuuuuuurs ;S


Mamma och pappa drog då iallafall till byske idag, och imorrn äre åsele :D
Fast vet inte riktigt om jag tar mig dit imorrn, men annars så kommer jag på fredag
med robin och emma. Vi ser ju, ska höra runt lite..
Sen så fyller ju jennifer år imorrn också, så ja måste ju försöka ta mig dit och gratta hon
imorrn, hon bli ju stooor tjej ;) haha!
Sen måste jag bara berätta om dagens tabbe, haha..
Ja fick ett sms av julia där det stod; Jag ligger på sjukhuset.. han körde av bilen när han
skulle hem från malå. Och ja va nyvaken och såg inte riktigt jättebra.. Så ja fick ju typ panik och hoppa ut sängen och börja försöka ringa, fast det gick inte.
Ja sare till mamma och pappa också så dom vart ju också oroliga, så där gick vi hela dagen
och vi skyndade oss till och med hem från hällnäs för det. Sen så när ja kom hem så ringde
lisa och ja berätta ju såklart det och hon vart ju lika orolig. Så hon skulle iallafall komma till mig
sen skulle vi på lasarettet med anna.
Men när vi kom dit och fråga om nån olycka så var det ju ingen, sen så ringde ja och fick tag i hon
och då store ju jan. Asså helt seriöst... jävla pucko jag är :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0