greeaat !

Nu äre äntligen fredag :) Gjorde bort No:provet idag, och det gick  inte bra.
Hoppas verkligen att ja får g iallafall. Men det känns skönt att det är bortgjort iallafall!
Ikväll blire nog duvancup me brudarna (endel av dom iallafall)
Bli säkert najs ;>
Och just ja, idag så gjorde jag även gymnasievalet, och det såg ut såhär
1:sta valet Omvådnad(Lycksele)
2:dra valet Handels (Lycksele)
3:dje valet Barn och fritid (Lycksele)
4:de valet Medieprogrammet i Umeå(Midgårdskolan)
Den första och den tredje va mer efter vad jag verkligen vill bli. Den andra och den sista
va mer något som skulle vara kul, men inget framtidsjobb kanske. Eller jo, nog skulle
det vara kul att till exempel jobba med att fotografera oså, men jag har en högre dröm :)
Nu väntar jag då på anna och på att typ sandra och dom ska ringa.
sköt om er
pusss



duvancup -06

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0