well, i'm not that type of girl

Bästa dagen på länge, lätt ! Helvete så skön dag, dans dans och åter
dans och sen fika på de :)
Dansen går iallafall skitbra och den börjar sitta bättre och bättre.
En sak jag oroar mig för , det är hoppet! haha jag och emelie ska
göra typ ett hopp i början, och jag kan ju lova att ja inte är vig så
vi får väl se hur det går..  men de gäll väl till att stretcha
och träna och sen fåre gå hur det vill. Men så länge jag inte ramlar
eller nått så är jag nöjd! ;)
Ikväll blire iallafall till att plugga och de känns drygt na jävulst,
men vi ha ju prov på torsdag och sen ligg jag jättelångt bak i matten,
inte bra :p
annars så tagga jag helgen mer och mer och de känns inte mer
än najs att dra till ske-å och spela bandy me alla :)



jag kan ju lova att vädret är konstigt, haha i morse
vare hur fint som helst och typ 2 minusgrader, sen vart det
snöstorm, en riktigt jävla snöstorm me enorma jävla snöflingor,
och nu äre typ hur fint som helst igen :s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0