när man ha tråkigt..

Berätta 15 sanningar om dig själv,
och utmana 6 personer i slutet av ditt inlägg.


1. Bland det värsta jag vet är personer som tror att dom är störst bäst och vackrast,
alltså dom som ser ner på andra.
2. Jag älskar att sjunga, men inte så att andra hör!! :) haha.
3. När jag var liten så skämdes jag hur mycket som helst över mitt namn, för jag
tyckte att det var så konstigt, haha.
4.  Jag har en faster i miami som jag aldrig ha träffat, men ja vill jättegärna göra de! :) 
5.  jag hatar att stiga upp på morgon, snooza alltid typ en timme, hahaa.
6.  Jag lyssnar typ alltid på sorgliga låtar. Vet inte varför, och ja ha inte tänkt på de själv
förns en påpeka de och jag insåg att det var sant också.  
7.  Se film är ett utav det bästa jag vet, seriöst ja älskare :)
8.  jag värderar mina kompisar högst, inget skulle funka utan dom!
 9.  När jag sitter vid datorn så börja jag alltid frysa om höger hand :p haha den bli typ iskall.
10.  Inget stör mig mer än låten walking on sunshine, speciellt refrängen!! 
11.  Jag skulle egentligen inte finnas, mamma fick missfall före hon fick mig.
12.  Jag vet vad ett av mina barn ska heta, dvs om ja få en tjej, det har jag vetat och velat  flera år  :)
13.  Jag tror på kärlek vid första ögonkastet.
14.  När jag var liten hade jag tvångstankar.
15.  Jag höll på att dö när jag var liten,. Det var när vi var och bada och jag
höll på drunkna, jag fastnade under vattnet.

dom 5 som jag utmanar är;
Emelie
Jennifer
Sandra
Sandra
Anna


 



 


Kommentarer
Postat av: sandraj

10. Inget stör mig mer än låten walking on sunshine, speciellt refrängen!!







HAHAHAHAHAHAHAHAHA

2009-02-18 @ 21:06:29
URL: http://sandrrraa.blogg.se/
Postat av: anonym

tur att det vart ett missfall istället för en unge då :P

2009-02-19 @ 16:41:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0