tidsfördriv

vad
är det bästa du vet? vännerna och maat :)
är det värsta du vet? endel människor
ska du göra sen? vet inte riktig, nog se på tv
vill du ha mest i världen? nåra miljoner ;)
brukar du göra efter skolan? antingen stan eller hem och fika
tänker du på just nu? att ja är jättetörstig :p
vem
älskar du mest? många ja älskar mycke men ingen jag älskar mest! :)
är du kär i nu? ingen.
vill du vara med just nu? det vet jag inte.
hatar du mest? hm, det vet jag inte heller.
gör dig glad? många, mest mina kompisar.
gör dig ledsen? endel.

när
fyller du år? 12 juni
grät du sist? vet inte riktigt
skrattade du sist? nyss, åt ett kort :p
åt du sist? i morse
pratade i telefon sist? igår kväll
köpte du nåt sist? i måndags
var du i skolan sist? i måndags
kastade du en snöboll sist? vet inte.. hatar snöbollar! :p
ska du gå och lägga dig ikväll? ingen aning

hur
gammal är du? 15 och ett halvt ungefär
många kusiner har du? typ 7 och två halvkusiner.
ofta brukar du bygga sandslott? aldrig? :)
känner du dig just nu? trött och uttråkad
länge planerar du att sitta här? tills jag är klar med det här

vilken
är din favoritfärg? svart, vit, grå typ
stad bor du i? lycksele
färg har din tröja?svart och vit
färg har din tapeter? grå och lila
ringsignal har din mobil? flo rida - right round

vilket
stjärntecken är du? tvillingarna
humör är du på nu? leess
land vill du åka till? mångamånga!

är
du arg på någon just nu? nja,
du ledsen just nu? nej inte ledsen
du jätteglad just nu? nope
allting perfekt just nu? haha nej

varför
sitter du här? för att jag har inge bättre för mig
är du inte i japan just nu? för att ja inte vill vara där ;)
är jorden rund? för din mamma sa de
kan du inte flyga? men att ja kan

vart
vill du vara just nu? vet inte, på hawaii ? ;)
är du just nu? hemma
ska du åka om en timme? ingenstans
vill du aldrig åka? vet inte
är den du älskar mest just nu? det vet jag inte

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag sno! :D

2009-02-07 @ 16:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0