coongratz

Är så jävla glad att den här dagen är över.! :)
Dagen började med att ja klev upp 6 och vi grattade pappa innan han skulle
& jobba.
Fast ja sov ju ändå från typ kvart över 6 till halv 8, :>
Sen så när jag komme på skolan skulle ja göra ett 3timmars nationelltprov,
slapp ju dock spanskan, men ändå..
Fast det gick ändå rätt bra, visste vad jag skulle skriva om , sen så satt ja
ju och chilla me musik och saft oså men i längden vart det drygt!
Sen så vare ju provmiddan, snacka om att man va stressad. Skulle göra en
typ orientalisk gryta me jasminris, sallad och bröd.
Det gick ändå rätt bra fast man va ju så stressad så man glömde ju
endel saker. Men det gick ju att äta iallafall!
Sen efter skolan så ha ja plugga spanska och so, mest spanska då.
Men jag ska gå ner och äta lite tårta sen ska ja plugga so..
Ha ju prov på torsdag så. Ett plus är ju iallafall att jag missar skidorna,
för jag gillar verkligen inte de. Fyfan så drygt! :p
Aja nu ska ja gå neer, men hare bäst.
puss♥


why do i want you
know than i cant have you?













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0