taggaaa

yee, imorrn äre fredag och då drar man till skeå och spela innebandy! :)
Det bli säkert helnaajs, fast vi ha typ inte träna något, men aja, det går
säkert bra ändå.
Bussen går från finnbacken kl halv sex, så man hinner ju iallafall
gå på marknan imorrn.
Fast på lördag vet jag inte, vi kommer ju hem typ vid 3 och då är man
väl födmodligen död. Men vill ändå hinna dit ett tag  :D
På kvällen blire feerrre, wiie. Synd bara att ingen annan är lika taggad som
jag typ, eller jo, jennifer ;) och anna :)
Sen äre ju lov å de är ju alltid najs , vet inte riktigt vad jag ska göra men
det blir väl att va me kompisar oså.
Och köpa lite godiis och lite snacks och liiteee /sandra :D



Kommentarer
Postat av: annab

ja satan vi tagga lördag josefine ;)

hihi , men de kom att gå bra i skelefteå!

men de äe ju ganska dåligt att vi kom hem 3 , för jag kan fan inte ens sova i bussen hahaha! elr jo ksk om jag försöker, men när vi far dit kom jag att bli så helvetets åksjuk. hihi :)

2009-02-26 @ 17:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0