silence cuts like a knife as we pretend

Dagen ha ändå gått ganska fort, och den va inte så dryg heller.
Bara typ nå svenska som såklart ja och en annan av alla
 va tvungen att redovisa.. Men de gick ganska bra tror jag.
Sen så hade vi dans, där vi fick en ny koregrafi, och den va skitbra!
Mycket mycket bättre än den förra och nu känns de äntligen kul
att dansa :) Sen efter skolan plugga jag som satan för att slippa
göra det ikväll, och de gick ändå bra för ja va ensam hemma, alltså
ingen jävel som störde. Men efter ett tag somna jag och vakna
just innan maten, haha. Men skönt vare.
Sen vart de mysak me massa gofolk,
Asså ja kunde inte sluta att skratta åt veckopengen, hahaah seriöst så
jävla fuuult
måste upplevas för att kunna fatta säger jag bara, haha.
Aja nu ska ja nog se film, sen sova :)
pussheej♥





We can try to talk it over but we walked that road before.
While our song is
playing its last note,
We both know for sure.
That it's time to close the door.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0