my heart skips a beat

Kom just hem från hk:n, eller just&just, kanske för en halvtimme sen :p haha.
Nu har man då gjort bort dom längsta dagarna den här veckan, o de känns
naajs. Fick även veta att mitt hk betyg blir vg, ungefär va jag hade förväntat mig :)
Ikväll blir nog att göra bort matteläxan, glosorna, och labbrapporten.
Sen efter det blir det väl att sitta här eller se film,
får se, men det blir oftast att man fastnar här .
I övrigt vill jag ha heelg, även fast ja inte riktigt vet va ja ska göra,
men ja äe ändå taggad ;)
Det blir säkert hur som helst najs eftersom ja förmodligen ska va me brudarna ;)
Nu måste jag då gå ner och göra mat, vilket känns jävulst drygt.
Aja,  ni få hare så braa.
puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0