im going one way, - your way

Tjeenatjena.
Idag har jag varit och solat med lisa och isabell.Ha ju bad på måndag så.. hah.
Men annars har jag inte gjort så mycket mer förutom att plugga lite so. Jag måste ju göra
det i veckan eftersom ja va sjuk.
Men ja ha ju imorrn också på mig å de känns ju skönt.
En sak som känns mindre skönt är att jag har provmiddag på tisdag, och jag
kommer bara hinna göra den en gång innan. Jag kom och va jätte nervös, för ja ska
typ göra värsta komplicerade grytan plus frallor, haha. Men om ja klarare så
äre nog bra för mitt betyg ;)
Ikväll blire film i hedlunda skulle ja tro , och ofc massa flott ;) haha.
blir säkert väldigt naajs.
nu ska ja nog gå och äta men ni få hare så bra!
puss♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0