onsdag

Har ingen energi alls. Det suger :) Kan varken äta eller
sova och min hals är typ dubbelt så bred som den bruka vara.
men sånt är livet ..
Men när dom börja prata om operation vart det däremot en
annan grej. Ja är livrädd för allt som har med sjukhus att göra.
Till och med när vi skulle ta blodprovet i tisdags börja ja typ skaka.´
 Och bara tanken av att ligga där och låta dom söva ner mig ..,
ja ja få typ panik redan nu. Nog för att operationen inte är farlig
på något vis så är jag ändå livrädd, fast det kommer säkert
gå bra, om det nu blir av.
Det blir nog inte nån skola resten av veckan iallafall,
för när ja ha ätit pencillin i 3 dagar så smittar jag inte längre,
och det är imorgon. Och jag vill vara riktigt säker på att ja är frisk
innan jag far ut oså. För ja ork inte va sjuk nå mer ;)
nemen nu ska jag nog gå och försöka få i mig något,
har inte blivit så mycket idag. En isbit och några chips, haha.
Typ samma som igår ungefär, om ni ville veta :)
aja, hoppas alla hare bättre än mig
puss



ge mig sommaaaar!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är livrädd för allt som har med sjukhus att göra,

sen ska du gå omvårdnad ;)

2009-02-06 @ 06:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0