god damn

Nu äre helg och jag är lycklig. Fast rätt vare äe så äre söndag igen, men ändå :)
Dagen har varit dryg pga ett antal dryga personer, men annars så har man
typ slappa på många lektioner, eftersom jag hade till exempel gjort klart no-häftet
och då fanns det inget annat man kunde göra. Sen på so:n satt vi oss i soffan
och jag tror inte vi öppna boken en gång, ne vi prata om andra saker ;)
Sen så på sista lektionen var det ett litet avbrott eller va man ska säga
för Gunder tog upp nått me endel om ett bord, som några hade gjort om så det
var svart och hade grön-gult-rött på sig. Det vart ju fan snyggt, men lärarna verkade
inte tycka det. 
Men iallafall så skulle typ rektorn bli inblandat och massa andra shiiet så ja tror 
inte vi kom att få ha det. Men jag tyck varje fall att det vart skitsnyggt..
 


och justja, ikväll blire ju mysak. Det får man inte glömma :)
Hoppas de bli najs.
aja , hare.
puss♥

Kommentarer
Postat av: julia

hahaha hörde du det där om byxorna också? :p

2009-02-20 @ 23:39:32
URL: http://frankklin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0