finally

Äntligen känns det lite bättre iallafall :) Men ska nog ändå inte
på skolan imorrn, för att vara riktigt säker. Nu kan jag svälja litegrann
och fick faktiskt i mig ett halvt nudelpaket idag! :D
Men annars har jag bara legat och kollat på repriser av vänner,
simpsons bla idag. Man blir så guds less kan jag lova.Men ändå, det går ju
 att se på jämfört med tvshop och alla dom där jävla skitprogrammen. 
Då kan man inte ens ligga kvar! ;p
Ikväll blire nog att se film eller nå liknande, va sugen på att se film
även fast ja ha dega framför tvn hela dagen haha, och inte vet jag
varför! :p
synd att ja missa funken ikväll, men ändå, det skulle nog inte
gå så bra att dansa. Men nästa vecka så :)
takee caare
puss♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0