bratten ikväll?

jo jag tror nog de bli så, bara jag tar mig dit :)
Anna och jennifer är ju där redan!

Igår så var jag och såg New moon och den va jättebra, mycke bättre än 1:an faktiskt. Ja längta redan till 3:an!
Sen så gjorde vi inte så mycket mer, vi for hem till mig och slöa sen somna vi typ :)
Idag så vakna vi typ vid tolv, sen for jag Oskar Kicki och Elin till bocksliden och skulle åka
bob och madrass :)
Men de gick inte så bra för de va inte så mycket snö, men några åk fick vi ju ;p
sen varte snöbollskrig, och gissa vem som förlora hela tiden..
inte vare då jag.....;)
haha nemen nu ska ja ner och äta thai-kyckling, men hare gött
pöss

Oskar, Kicki & Elin         Elin                                Kicki            Snyggingen&ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0