vad jag bryr mig om nu är att aldrig ge hjärtat rakt ut

 jag taggar helgen som fan!
• nervös inför skolan är jag, det känns skrämmande att det bara
är några ynka dagar kvar nu..
• dom här sista kvällarna har varit bra, film bil grillning osv
(dock synd att inte alla vart med)
• ska snart på stan, och ja ska tvinga mamma att köpa jeansleggings + smink!
• en del saker känns så upp och ner, man vet varken in eller ut.
Men de kommer väl?
Sandra far idag, hon flytta ju dock inte än. Man kommer ju inte precis ses så ofta..
Hoppas de gå bra i umeå iaf, och sen tagga vi en superhelg ;)
• jag vart så jävulst chokladbollsugen så ja tro fan ja måste gå ner och baka nu,
höööres ;)



alltid ni! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas på en kanonhelg :)

jag älskar dig

2009-08-20 @ 15:17:22
URL: http://eeemmabertilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0