then i see you standing there, wanting more from me

Kom nästan just in, ha vare ute och gått med emma. Hon kom till mig sen så gick vi mot stan där hon
skulle kolla på telefoner osv, sen gick vi vidare mot åhlens där jag tittade på smink
sen så såg jag att dom hade fått in jeansleggings, stentvättade!!
Snacka om att jag blev sugen.
Sen gick vi på öhmans och kika vidare men dom ha inte fått in så mycke nytt så vi gick därifrån
ganska fort och sen så bestämde vi oss att gå hela vägen till expert.
De va jätteskönt, de är soligt men samtidigt lite kallt och blåsigt, så man svettas ju inte ihjäl.
Nu hade jag tänkt mig att lägga mig ute och sola ett tag och kanske börja läsa
män som hatar kvinnor, om ja nu hittar boken.
Ha vela läsa den hur länge som helst och nu när vi va ute och gick så prata om att läsa så ja
nu vart  ja som ganska  sugen!
Jaja ha en bra dag pusss

                                                                                           släktträff 09

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaa vi ska ut på fredag med:D

sen måste vi ju se män som hatar kvinnor snart;p

2009-08-19 @ 19:54:07
URL: http://eeemmabertilsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

kulkul

2009-08-22 @ 17:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0