lillmyran bertan lolio klöslars lillerik och jag

Klev just ur duschen och mitt hår såg fan blått ut, helt seriöst. Måste nog ta det lite lugnt med
silverschampot ett tag, för de va mycke starkare och bättre än va ja trodde.

Vi for ju iallafall till stugan igår därvid 6, då hade vi också vare och köpt pizza som vi åt där
Hela kvällen vart då iallafall soft, vi satt mest och prata och skratta.
Sen annas stupning vid dörren va ju ändå de styggaste! hahaha
När alla vart trötta så vart de iallafall roligast för då skratta man ju åt ingenting och sen så
älska ja ba min humor när ja äe trött. Jag, jennifer och sandra bjö också på sång fast om de va
 så uppskattat vet ja ju inte.
Nemen de va kul, de måste vi göra om B-brudar ;) och ni andra såklart!
Ikväll så blire väl å hitt upp nå, men vad vet ja inte. Synd bara att vädret suger och att det bara  är en vecka
av detta kära sommarlov!

och goodbye till julius som bli umebo idag..


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahahah.

- vart är dörren?

- där du la den

2009-08-16 @ 15:05:13
Postat av: Anonym

det var ju riktigt trevligt i din stuga ;)

och som kommenteraren där uppe, hahahah man kan ju int anne än ba skratt!

2009-08-16 @ 21:30:11
Postat av: Anonym

hejdå till julia! hoppas hon få de bra ;P

2009-08-17 @ 17:06:49
URL: http://eeemmabertilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0