baby dont worry, you are my only

sitter här och diggar till ace of base - beautiful night, haha en riktigt gammal goding!
http://www.youtube.com/watch?v=Pyly3JtXoy4
Idag har jag inte gjort så mycket, jag vaknade vid 12 och då börja ja städa mitt rum eftersom
mamma och pappa är i umeå idag och köp en ny dörr, och dom måste ju iallafall kunna
ta sig in ;p haha.. De vart faktiskt ganska bra, fast damsuga orka jag inte göra så de får jag ta en annan dag.
De har även varit jättefint väder idag, typ 29 i solen och 25 i skuggan. Dock synd att de ska
va så jävla molnigt!
Ikväll vet jag inte om vi skulle fara och bada, typ dom flesta tjejerna?
Det hoppas då jag! och att vädret håller i sig ;)
pussbaa

                                                                                                                                                      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0