so here comes the next one, the next on line

Jag har insett att min senaste kyss: vart fel
Jag pratar: när jag vill
Jag avskyr när folk: ljuger
Min bästa vän är: emelie
Min första vän heter: Sandra
Kärlek är:  någonting bra ibland
När jag borstar tänderna: så borstar jag tänderna ;p
När jag lagar mat: vill alla smaka !
Jag tänder på: ljus ;)

Jag är rädd för: spindlar och mörker
Den värsta känslan är: när det känns som man inte känner en person längre
Den bästa känslan är: att va kär tror jag
Jag är bäst på: att skratta ;p haha
Jag är sämst på: att ljuga (;
Om jag va ett djur skulle jag vara: böörd!
Min mobiltelefon är: nånstans där nere i sverige för dom är ju sääääär!
När jag vaknar på morgonen: så vill jag sova längre
Just nu tänker jag på att: markus måste ha datorn för han ska spela cs
Bebisar är: söta och mjuka

Kommentarer
Postat av: sandraJ

Kul att vi få uppleva att du tycker om söta och mjuka bebisar! skrattar högt



MVH // Sandra (the one and only)

2009-08-03 @ 14:09:54
Postat av: emelie

du är min bästa vän med. <3

2009-08-03 @ 17:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0