your keepin' me warm with your heart of gold

Helt okej helg.
I fredags blev det mysak där det dock inte va så mycket folk, men
de gick ändå! ;) Vi hade ju the cranberries - zombie, haha.
Nemen i lördags så klev jag iallafall upp 9, då bar det iväg till slipen.
Vi körde skoter, chilla och hade allmänt trevligt :)
På kvällen såg vi nån film som hette candy. Den är då inte att rekomendera
iallafall, både jag och matilda somna då :p
Den handlade om en kille och en tjej som knarka, hon knulla runt
för att få pengar, dom bråka, hon blev med barn och fick missfall,
hon blev psykiskt störd och sen minns ja inte nå mer :)
Idag var det iallafall fisketävlig i ekorrträsk och jag satt bara och frös igenom dom 2
timmarna, inte ens en jävla liten mört..
Men jag vann en biljett till valfri show eller annat på hotellet iallafall, å de va ju
ett plus! :)
Ikväll blire att chilla med Tina, me dipp och chips, mmmmmmmmmm.
Och det känns bara allmänt förjävligt att det är måndag imorrn men hoppas
veckan gå fort ! aja, hare
pusss


Kommentarer
Postat av: Anonym

men götta me chirre o dirre ;)

2009-04-06 @ 12:37:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0