you never believed in me and i never believed in myself

Vad kan man skriva om gårkvällen?
Började superbra hos henke, men alla brudar nästan. Vi drack, åt
kladdkaka, sjöng singstar, spela dunkadunka osv. De va hur kul som helst :)
Men, sen så beslöt vi oss ju att fara på fest till lugnet för frida ringde och sa
att jag skulle dra me alla ja kunde.
Ja men iallafall då fixa vi ju skjuts dit och när vi kom dit så vare ju inte så mycket
folk, men de dög.
Sen så gick allt neråt och jag tänker inte skriva detaljer för de vill jag inte.
Men ni som tror ja fick en snefylla kan ju tänka om för det vare inte.
Ni som fanns där och så ni va ju guld  ska ni veta.
Resten av dagen ska jag nog slappa. Bara ligga och hänga döfläske och så.
Hoppas alla haft en trevlig helg iallafall. Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

nej du fick ingen snefylla iallafall.

shit happends och ja hoppas de blir bra med din mage!

2009-04-19 @ 12:20:35
Postat av: Anonym

ååh mitt hår, jag saknar de långa..

och varsego för kladdkakan :)

2009-04-21 @ 20:57:17
URL: http://emmabertilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0