When I look at you my mind goes on a trip

Kan ju bara börja med att tala om att det här inte har varit min dag.
Det mesta ha väl gått dåligt och åååååh, ja är bara så jävla less.
Det mesta man får höra är dåliga saker och ny skit kommer upp hela tiden.
Man brukar ju kunna se ljusare på saker när vädret är bra iallafall, men inte ens
det.
Annars så har vi konsthistoriaprov, och teknikprov imorrn, och om ja ska va ärlig
ha ja inte ens teknikgrejerna hemma och konsthistorian kan ja inte. Så de
känns ju sådär lagomt kul..
Det enda ljusa ja kan se med morgondagen är nog styggfoto vi ska ta, men annars
så är väl resten bara skit. Som de mesta då.
Ne nu ska jag sluta klaga, men det är så jag känner iallafall.
På torsdag är det ju valborg som jag faktiskt inte taggar ett dugg till.
Ska väl ut kanske men har inga speciella planer.
Jaja, nu ska ja kolla igenom konsthistorian.
Hare, puss


I tried to go on like I never knew you
I'm awake but my world is half asleep
I pray for this heart to be unbroken
But without you all I'm going to be is, incomplete

Kommentarer
Postat av: Anonym

jadu, livet har sina mörka tider.

men se framåt, snart är det sommar och då ska vi fara till Hällnäs och bada :D

2009-04-28 @ 22:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0