and nothin's gonna stop me but divine intervention

Nu äre helg och det känns så jävla bra.
Gjorde noprovet idag och det känns faktiskt okej. Nog för att det inte
gick hur bra som helst men ett g är jag då säker på iallafall! :)
Ikväll blire mysak som vanligt iallafall, ha som inte så mycket
annat att göra! hoppas de är nå trevligt folk där ;)
Sen imorrn dra jag till slipen, alltså till kusinerna.
De bli nog najs, ha inte vare där sen i somras. Och ny hunden
deras ha ja ju inte heller sett, haha :)
På söndag är jag nog tillbaka så jag skriv förmodligen då. Men ni få ha
en toppen helg! :)



Om du någonsin skulle hitta mig
att våra drömmar kanske stöter i varran
så finns jag alltid här för dig
älskling, jag kan hålla din hand

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: tack för att jag kan få dig! :] :$

2009-04-04 @ 13:07:13
URL: http://frankklin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0