this love is killing me but you'r the only one

Känner att jag är och har varit jävligt duktig under hela lovet.
Klivit upp senast halv 11 varenda dag! :) Och det är ju bara det att
det är så jävla härligt att inte sova bort dagarna, man hinner med så jävla
mycket mer!
Idag ska jag nog ut och gå med Maja ett tag och sen så tror jag bestämt
att jag och lisa ska träffas för ja måste ha min kära laddare! haha.
Och så fyller ju bästaste julia 16 idag!!! Hoppas du har en solig och fin
dag.
Vi får ta firandet i helgen ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha tackar ;D

2009-04-14 @ 13:47:17
URL: http://frankklin.blogg.se/
Postat av: Anonym

naw va söt en hund :D

2009-04-15 @ 10:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0