-

Dagens-testet

DAGENS VILL HA: ;)
DAGENS KLÄDSEL: mjukis byxor och tröja
DAGENS FRISYR: självfall, platttången får vila ;)
DAGENS LÅT: lifehouse - everything
DAGENS PLANER: stan och fixa nå saker.
DAGENS SAKNAD: hemlis
DAGENS DUMMASTE: hedde duschkräm i håret, haha
DAGENS MISSLYCKANDE: värmde pizzan alldelens för länge
DAGENS DROG: vatten
DAGENS KÖP: hemlis ;)
DAGENS GODIS: inget än så länge
DAGENS HUMÖR: glad, om allt löser sig
DAGENS CITAT: allt som gör ont skapar hårdhet            
DAGENS ROLIGASTE: bror min


Allmänt test 1

Hur bor du: i ett hus
Brukar du komma i tid: när jag vill och orkar
Hur lång är du: 1.68 typ
Kan du laga mat: jovisst he dug ju
Vad jobbar du med/pluggar du: skolan
Vad har du på dig just nu: mjukisbyxor & linne
Har du någon fobi: jaa, faktiskt
Hade du en bra kväll igår: ja oja
Vilket är ditt senaste inköp: tidning ;p
Din favoritdryck på morgonen: iskall mjölk
Var fick du dina senaste pengar ifrån: mor min
Har du sovit i din egen säng inatt: yes
Vad hade du sönder senast: en låda
Vem snackade du med senast: elin
Varm favoritdricka: choklad
Favoritdricka när du är riktigt törstig: vatten !!
Alkoholhaltig favoritdricka: cider
När gjorde du senast något riktigt dumt: nyss 
Saknar du någon just nu: det gör jag.
Vad ska man göra för att få dig irriterad: va allmänt le?
Någon jag stör mig på: många de
Intressen: mat å sovaa
senaste person du kramade: anna
Senaste person du ringde: mamma
Senaste person som ringde dig: lisa
Vad drack du senast: vatten
Vill du ha barn: jo de vill jag nång gång iaf.
Längtar du till din nästa födelsedag: vetej
Har rakat dina ben någon gång: förmodligen
Är du sugen på något nu: vatten
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: none
Använder du hudkräm: antagligen
Attraheras du av män med skägg: nopes
Micro-pop eller poppa själv: micro-pop
Brukar du baka: jaaara
Röstade du i det senaste valet: nej
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: jo eller iaf de mesta
Vilken låt lyssnade du senast på: daughtry - home
Har någon annan sovit i din säng inatt: nopes
Vad tycker du är äckligt: hårstrån ;s
Har du pengar på mobilen: yees

Kommentarer
Postat av: Anonym

Längtar du till din nästa födelsedag: vetej



klart du gör ;)

2009-04-16 @ 16:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0