keep on smiling and the world will smile with you

Måste bara börja med att skriva att världens sötaste fyller år idag!
Alla som inte grattat henne tycker jag ska göra det iallafall, (:



Annars så äre väl en vanlig onsdag och vi hade som vanligt bara dryglektioner
idag. Sen sista timmen for vi ju och dansa och då gick vi bara igenom det gamla,
som fortfarande inte sitter. Eller mission-impossible dansen kan man ju men inte
vampyr-dansen! Men bara man få nöta in den så..
Annars så har jag då också sökt sommarjobb idag och vad jag sökt vill jag inte säga :],
fast det är ju inte säkert jag få nått men ändå, haha.
Ikväll blire nog att plugga, fast jag såg att jag hade glömt fysiken på skolan men
då få jag väl hitta på nått annat. Sen ha ja tänkt å baka för de va typ hundra år sedan.


Kommentarer
Postat av: Anonym

tur att vi slapp ha nationella i svenska iallafall för det tycker jag då är jättedrygt!!

2009-04-01 @ 21:20:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0