just how much you got me going insane

måste bara berätta att jag har bara drömt sjuka drömmar på senaste
tiden. Fyfan!
Nåra nätter i början av lovet drömde jag om döda människor/människor
som dör.
Inatt drömde jag dock inte något sånt, utan jag drömde att julia fick nån sorts
av minnesförlust så hon hade glömt bort dom senaste 3-4 åren av sitt liv,
vilket gjorde att hon var 12-13 år igen ;s
Sen hade hon inte fått sin diabetes än och jag fick inte berättta de för henne för
hennes mamma.
Sen så minns hon ingenting av va hon gjort eller vi gjort och hon visste inte ens
att hon bodde i lse, hahhah det var sjukt! ;s

Kommentarer
Postat av: Anonym

drömmar är läskiga,

har själv drömt om kugghjul och sånna grejer och de är läskigt! :O

2009-04-16 @ 16:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0